Saturday, December 18, 2010

H.A.C.K.S.....hanya aku cinta kau seorang. haha. tipu apa. before ni kan da pnah kapel. aku kenal rizal dah lama coz sekolah pun sama. juz tak rapat. kami kapel pun lepas pmr. 16 Oktober 2009. sama ngan sara azami. haha. gatai betul aku time nie. kecik2 dah kapel. kami pun dah banyak kali keluar sekali. setiap bulan mesti kami celbrte anny..hoho..best gler..ceh.. haha. dalam masa kami kapel. banyak kali gak ar kami break. huhu. aku yang nak sangat break. dia sangat la baek. sejak dia jadi bwp kat maktab aku, dia selalu sangat sibuk. tak pa ar, nak wat camna. before jadi bwp sibuk gak, keja keluar ar pi wakil maktab dalam olahraga. orang lari laju. bukan cam aku. lari perlahan pastu lembap pulak. adoii...malang betul. haha..tu sebab dia jadi biro sukan. waktu time bufday aku, dia ngan kawan2 aku celebrte. thank suma. terharu gila. sobsobsob. aku dapat banyak gak ar hadiah. rantai,shin chan,topi pink,bear,ferrero,ptung biru. time aku dapat rantai tu, alyaa yang pi bagi kat aku. mula2 aku ingat dia yang bagi, tapi, sebenarnya rizal yang bagi. huh..terkejut kambing aku. dia suruh alyaa bagi kat aku time tu sebab time tu aku ngan dia dah break. tp kami kapel balik pastu. dah berapa kali aku ngn dia keja break. time bufday aku, rizal belikan kek blackforest pastu odi, fifi, aina, ayin belikan kfc. terharu gila. depa rancang diam n tak gtau aku pown. time clbrte tu, aku kena simbah ngan tepung. abeh aku jadi pocong malam tu. haha. dah la hujan. tepung lekat abes kat depan kelas 401 n 402. tapi bukan aku yang basuh pun. rizal, dom ngan yang laen2 basuh. i couldn't forget dat moment. so sweet. tapi aku break gak ngan rizal. aku takkan kapel balik kali nie. aku nak fokus kat spm next year. aku tau, dia akan dapat yang lagi baek dari aku. alyaa selalu ckap kat aku yang rizal ramai peminat. haha. tapi memang betul:) memang aku sayang kat dia lagi. but, i need put "full stop" on my relationship wif rizal. walaupun dah break, aku still jeles bila dia ngan owg laen. xpa, dia akan dapt yang lebih baek dari aku:)

No comments:

Post a Comment